Project: Audi A6 2.0 TFSI
CNG / LPG als alternatieve schonere brandstoffen
Ombouw naar alternatieve brandstoffen LPG of CNG waarmee u een comfortabele luxe auto goedkoper en milieu vriendelijker kunt laten rijden. Wij hebben deze auto samen met Prins autogas systemen ontwikkeld. Deze is leverbaar in LPG of CNG. De CNG set is door ons op een zeer hoog uitrustingsniveau gebouwd denk hierbij aan de bekleding van de tankcover uitgevoerd naar de originele voertuig bekleding. Schakelaar verzonken in dashboard geplaatst. Er is ontzettend veel energie in de drivebility gestoken van deze motor op CNG de uiteindelijke cijfers liegen er ook niet om.
MODEL / UITVOERING |
Sedan / Avant |
Productie |
2011/2014 |
||||
BRANDSTOFMOTOR |
|
||||||
Motorcode |
CDNB |
kleppen per cilinder |
4 |
||||
Cilinders |
4, in lijn |
cilinderinhoud |
1984 cc |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Max. vermogen |
Benz. 132 kW Bij 4000 tpm |
LPG 129 KW / CNG 125 kW 3800 tpm |
|||||
Max. koppel |
320 Nm bij 1500 tpm |
LPG 318 Nm / CNG 322 Nm Bij 1650 tpm |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandstof |
benzine |
Brandstof systeem |
directe inspuiting |
||||
Alternatieve brandstof |
LPG / CNG |
indirecte inspuiting |
|||||
Klepbediening |
dohc |
turbo |
ja, met intercooler |
||||
AANDRIJVING |
|||||||
Transmissie |
traploze automaat |
aandrijving |
voor |
||||
PRESTATIES |
|||||||
Topsnelheid |
226 km/h |
|
acceleratie 0-100 km/h |
8,3 s |
|||
|
|
||||||
Volgens fabrieksopgave |
Benzine |
LPG |
CNG kg/km |
||||
|
|
|
ltr / km |
|
|
ltr / km |
High / Low |
verbruik binnen beb. kom |
8,1 l/100km |
1 op 12,3 |
10,0 l/100km |
1 op 10,0 |
1 op 21 / 1 op 18 |
||
verbruik buiten beb. kom |
5,4 l/100km |
1 op 18,5 |
6,2 l/100km |
1 op 16,2 |
1 op 31 / 1 op 27 |
||
verbruik gemiddeld |
6,4 l/100km |
1 op 15,6 |
8,2 l/100km |
1 op 12,2 |
1 op 26 / 1 op 23 |
||
CO2-uitstoot |
149 g/km |
134 g/km |
119 g/km |
||||
Energielabel |
C |