Lexus CT200H
Mooie techniek in deze auto en komt uit de wel bekende Toyota Prius 3, waarom deze techniek? Een benzinemotor is zuinig bij een continu toerental en verbruikt meer bij een wisselend toerental. Voor een elektromotor geldt het omgekeerde, leent zich minder goed voor lange afstanden en hoge snelheden op de autosnelweg. Daarom combineerde Lexus/ Toyota beide motoren. hiermee is de Lexus CT200H bijna zuiniger dan het kleinste stadsautootje, Maar uiteraard kan deze nog goedkoper en schoner door op lpg te gaan rijden. Deze auto heeft zich reeds bewezen en is uitermate geschikt voor en er zijn er ook al diverse door ons op Gas omgebouwd.
Lexus CT200H
LPG inbouwMerk: Lexus
Bouwjaar: 2011 >
Mooie techniek in deze auto en komt uit de wel bekende Toyota Prius 3, waarom deze techniek? Een benzinemotor is zuinig bij een continu toerental en verbruikt meer bij een wisselend toerental. Voor een elektromotor geldt het omgekeerde, leent zich minder goed voor lange afstanden en hoge snelheden op de autosnelweg. Daarom combineerde Lexus/ Toyota beide motoren. hiermee is de Lexus CT200H bijna zuiniger dan het kleinste stadsautootje, Maar uiteraard kan deze nog goedkoper en schoner door op lpg te gaan rijden. Deze auto heeft zich reeds bewezen en is uitermate geschikt voor en er zijn er ook al diverse door ons op Gas omgebouwd.
Lexus CT200H
CNG inbouwMerk: Lexus
Bouwjaar: 2011 >
Mooie techniek in deze auto en komt uit de wel bekende Toyota Prius 3, waarom deze techniek? Een benzinemotor is zuinig bij een continu toerental en verbruikt meer bij een wisselend toerental. Voor een elektromotor geldt het omgekeerde, leent zich minder goed voor lange afstanden en hoge snelheden op de autosnelweg. Daarom combineerde Lexus/ Toyota beide motoren. hiermee is de Lexus CT200H bijna zuiniger dan het kleinste stadsautootje, Maar uiteraard kan deze nog goedkoper en schoner door op lpg te gaan rijden. Deze auto heeft zich reeds bewezen en is uitermate geschikt voor en er zijn er ook al diverse door ons op Gas omgebouwd.